BiH

TRANSPARENCY INTERNATIONAL BIH: VIŠE OD 2.000 PRIMJERA KORIŠTENJA JAVNIH SREDSTAVA I RESURSA ZA IZBORNU KAMPANJU

  • U protekla tri mjeseca ‘Transparency International’ u Bosni i Hercegovini zabilježio je više od dvije hiljade primjera korištenja javnih sredstava za izbornu promociju, a Centralnoj izbornoj komisiji BiH upućene su i prve prijave zbog ove pojave koja je zabranjena najnovijim izmjenama Izbornog zakona BiH – kazala je izvršna direktorica Transparency International BiH Ivana Korajlić. Tvrdi da su CIK-u do sada uputili 70 prijava, od čega se 16 odnosi na zloupotrebe javnih resursa koje su regulisane novim nametnutim odredbama Izbornog zakona, koje se primjenjuju samo u vrijeme trajanja zvanične izborne kampanje…

SARAJEVO, 29. septembra – Prijave su se najviše odnosile na zloupotrebe događaja javnih institucija na kojima su pojedini kandidati vodili izbornu kampanju, a koliko je ova pojava rasprostranjena pokazuje podatak da su se na 76 posto od 532 ispraćena javna događaja pojavili kandidati na izborima.

TI BiH smatra da najveći oblik zloupotrebe javnih resursa, povećanje javne potrošnje pred izbore, i dalje nije kažnjivo Izbornim zakonom. U protekla tri mjeseca kroz jednokratne pomoći različitim kategorijama stanovništva, po podacima TI BiH, podijeljeno je 278 miliona KM, a od najnovijih primjera izdvajaju  pomoć Vlade FBiH u finišu kampanje svim nezaposlenima od 100 KM, jednokratnu pomoć svim radnicima Željeznica FBiH od 800 KM, kao i dvije nove tranše po 100 KM svim borcima i mladima u Republici Srpskoj.

TI BiH objavio je  i mapu predizbornih radova koja pokazuje da je u protekla tri mjeseca zabilježeno 334 slučaja otvaranja završenih javnih radova pred izbore čija vrijednost iznosi oko 266 miliona KM. Organizacija je  objavila i rezultate monitoringa troškova izborne kampanje, koji pokazuju da su stranke u prve tri sedmice kampanje potrošile oko 9,6 miliona KM.

Iz TI BiH ističu da ti iznosi nisu konačni, jer nisu uključeni troškovi oglašavanja i predizbornih skupova u posljednjoj sedmici izborne kampanje, kao ni drugi oblici oglašavanja, ali ono što je sada već poznato da je ovo do sada najskuplja predizborna kampanja u BiH.

Komentari (0)

Ostavite odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © 2020 JP Radio - televizija Unsko sanskog kantona d.o.o. | Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.